JavaScript är inaktiverat i webbläsaren, läs mer här.

Beställning av dom i mål B 1201-17

Här kan du endast beställa dom i mål B 1201-17, för beställning av andra handlingar eller frågor kontakta tingsrätten via mailadress orebro.tingsratt@dom.se
Leveranssätt:

Information till de som önskar beställa handlingen i pappersform: Namn, adress och personnummer krävs för att kunna skicka faktura, för att tingsrätten ska kunna hantera beställningen, vänligen uppge detta.


Senast ändrad: 2017-06-02

Mer information

Om du önskar vara anonym kan du ringa tingsrätten och beställa handlingar, eller besöka tingsrätten och beställa handlingar på plats. Mail som skickas till tingsrätten, begäran av handlingar via beställningsformulär och fakturor blir allmän handling

Om handlingen beställs i pappersform tillämpas Avgiftsförordningen, vilket innebär att avgift tas ut om beställningen överstiger nio sidor, där den tionde sidan kostar femtio kronor och varje sida därutöver kostar två kronor. Kostnad tas inte ut av parter i pågående mål. Om du varit part i målet så specificeras det i avgiftsförordningen att vissa handlingar, även efter målets avgörande, lämnas ut, utan avgift, för mer information se Avgiftsförordningen.